قیمت زمین در سرخاب تهراندشت

قیمت زمین در سرخاب
3/5 - (1 امتیاز)

بررسی قیمت زمین در روستای سرخاب

سرخاب روستایی ییلاقی در 70 کیلومتری غرب تهران در استان البرز ، شهرستان ساوجبلاغ واقع شده است ، این روستا یکی از 17 روستای منطقه تهراندشت است ، زمین حاصلخیز و آب فراوان در این روستا باعث شده تا طبیعت بکر ، باغ‌های میوه فراوان در آن وجود داشته باشد و به یکی از مقاصد تفریحی تبدیل شود ، از هیمن رو ویلا سازی و سرمایه گذاری روی زمین در آن بسیار مطرح است ، برای اطلاع از قیمت زمین در سرخاب با ویلا آتا همراه باشید.

قیمت زمین در سرخاب تهراندشت چقدر است ؟

قیمت یک قطعه زمین به عوامل مختلفی بستگی دارد ، اما به طور تقریبی قیمت زمین در سرخاب ای 6 میلیون تا 10 میلیون است ، مناطق دسته اول سرخاب مانند تهران ویلا قیمت 15 میلیون برای هر متر مربع را دارند.

عوامل موثر بر قیمت زمین در سرخاب

عوامل متعددی بر قیمت زمین در سرخاب تاثیرگذار می باشند ، اما به نظر من و به طور کلی تاثیر نهایی بر قیمت ملک همچون هر چیز دیگری بر عرضه و تقاضا است ، که اگر این دو پارامتر موثر بر قیمت زمین با هم تعادل نداشته باشند شاهد افزایش قیمت بی رویه قیمت یا رکود در بازار ملک خواهیم بود ، البته که در موقع رکود می توان ملک را با قیمت های پایین تر به فروش رساند.
  • موقعیت زمین: از مهمترین و تاثیرگذارترین پارامتر های قیمت گذاری آب و هوای خوب است ، برای مثال با گرم شدن شهرهای جنوبی ارزش ملک و ساخت ساز بسیار کاهش پیدا کرده و بسیاری از افراد فعال در این حوزه به شهرهای شمالی یا اطراف تهران مانند کرج و تهراندشت مهاجرت کرده‍ اند و زمین های نزدیک به امکانات رفاهی و تجاری، و دارای دسترسی آسان به جاده قیمت بالاتری دارند که از ویژگی های موقعیت زمین است.
  • متراژ زمین: طبیعتی است که زمین متراژ بالا قیمت بیشتری داشته باشد مثلا یک زمین 1000 متری با زمین 500 متری در یک منطقه قطعا قیمت متفاوتی از هم دارند.
  • نوع سند زمین: زمین های دارای سند تک برگ یا انواع دیگر سند منقول قیمت بالاتری دارند.
  • وضعیت کاربری زمین: زمین هایی که دارای کاربری مسکونی (داخل بافت) یا باغ ویلا هستند نسبت به زمین هایی که دارای کاربری کشاورزی هستند، قیمت بیشتری دارند و این موضوع بر زمین های سرخاب نیز صادق است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *